Hello hello!! How are you?
Esperamos que estedes tod@s pasando estes días o mellor posible :)
Hoxe queremos achegarvos
algúns recursos de inglés que, se vos apetece, podedes empregar na casa.
Nas clases de inglés
traballamos moito con CONTOS,
historias que nos permiten traballar vocabulario, expresións, valores... Contamos
contos pensados para aprendices de inglés, pero tamén historias escritas
para nen@s nativos, xa que estas segundas son as que presentan unha
maior riqueza lingüística e mellor sonoridade, ritmo e rima.
En torno ás historias de Pete the cat and his white shoes,
The
color monster, The
very hungry Caterpillar e The very busy spider
xa propuxemos algúns #retos. Pero hai moitos máis contos da nosa biblio que aos
nen@s lles encantan, e que agora podedes ver na casa:
Brown bear axúdanos a descubrir as cores e os nomes dalgúns animais:
Handa’s surprise repasa nomes de froitas e animais da sabana:
Giraffe’s Can’t Dance, para aprender nomes de animais,
tipos de baile... e a importancia de crer en un mesmo:
Rainbow fish aprende a compartir as escamas brillantes que solo el ten, e
danos unha preciosa lección de xenerosidade:
Mixed up chameleon ensina a importancia de querernos a nós mesmos e non
tratar de imitar aos demais... e repasa máis nomes de animais!
Así mesmo, a editorial Barefoot Books ten unha lista de
reprodución no seu canal de Youtube onde
podedes atopar todos os vídeos dos seus libros; os libros con CD de inglés que
van nas mochilas viaxeiras. Preme na imaxe para acceder á lista:
Outro recurso importantísimo
para a aprendizaxe do inglés son as CANCIÓNS.
Compartimos algunhas das que máis éxito teñen no cole, preparádevos para cantar
e mover o esqueleto!
En clase tamén xogamos moito
con XOGOS de cartas, xogos de atención,
rapidez... De seguro teredes máis de un na casa, podedes adaptalos e xogar en
inglés, así evitamos o uso excesivo das pantallas. Por exemplo, o Grabolo, aproveitade para traballar nomes de animais e
cores.
De todos xeitos, comparto un recurso fantástico do Ministerio de Educación para traballar vocabulario sobre comidas, roupa, animais, etc. Todos os bloques temáticos traballan cos mesmos exercicios: unir obxecto e sombra, formar parellas, escoitar e seleccionar... fáciles e intuitivos, e fantásticos para traballar o inglés oral:
Por último estaría o traballo
de mesa. Normalmente, en clase facemos algunha MANUALIDADE relacionada cos contos que traballamos.
Non vou a propoñer ningunha en concreto, porque poden necesitarse materiais que
non teñades na casa. Pero douvos unha idea: podedes buscar en internet o nome
do conto seguido da palabra crafts ou
activities (por exemplo: the very hungry caterpillar crafts) e
descubriredes centos de ideas. Moitas delas empregan material de refugallo, co
que a actividade levaría dobre beneficio: aprendizaxe e redución de residuos ;)
Tamén facemos FICHAS relacionadas cos contos onde
teñen que secuenciar, asociar… nunca traballamos o inglés escrito.
Como comentamos o outro día,
a lectoescritura en inglés na etapa de Infantil está totalmente contraindicada (interferiría
na aprendizaxe da escrita do seu idioma materno e obstaculizaría a correcta adquisición
do inglés oral e a súa fonética, que é o que nos interesa nesta etapa). De
todos xeitos, ante unha situación totalmente extraordinaria, imos saltarnos a
norma. Para os maiores do cole que demanden traballo de
mesa, neste PDF atoparedes unha serie de fichas feitas especialmente para eles,
con palabras traballadas en clase e que se pronuncian igual que se escriben.
En
ningún caso van dirixidas aos peques da clase de 3 anos, eles poden facer as
dúas últimas fichas do PDF que son de debuxar e colorear :) Premendo na imaxe podedes acceder a el.
Espero que todos estes
recursos vos sexan de utilidade. Mándovos un montón de bicos e apertas!
Teacher Marta
No hay comentarios:
Publicar un comentario